گروه میهن در سالی که گذشت
یک خانواده، 30 هزار عضو
خانواده بزرگ صنعتی میهن در سال گذشته 30 هزار نفره شد. از زمانی که میهن قدم در دنیای صنعت غذایی ایران گذاشت، یک خانواده را تشکیل داد. این خانواده روز به روز گسترش پیدا کرد و به توان و بهرهوری آن افزوده شد. میهن 30 هزار نفره شدن خانواده خود را یکی از بزرگترین دستاوردهای سال 1400 میداند، چرا که امروز توانست گام بزرگی را در اجرایی کردن رؤیای خود که تولید و کارآفرینی باشد، بردارد.
میهن 50 ساله شد
گروه صنعتی میهن 50 ساله شد. بنیانگذار گرامی گروه صنعتی میهن با چرخ سیار فروش بستنی این راه را آغاز کرد و توانست با روحیه تولیدی و کارآفرینی خود، یکی از باکیفیتترین نامهای صنعت غذایی کشور ایران شود. نیم قرن فعالیت گروه صنعتی میهن، آکنده از تجربه روزهای پرفراز و نشیب بوده است. بدون شک میهن با تلاش و پشتکار جمعی به جایگاه کنونی خود دست پیدا کرد. در این مسیر این گروه هیچگاه از فکر توسعه و تقویت خود غافل نشد. میهن علاوه بر نوآوری و خلاقیت در صنعت غذایی ایران، در بازار بینالمللی نیز پررنگ و قوی ظاهر شد و جایگاه خوبی را از آن خود کرد.
دستاوردهای تبلیغاتی 1400
گروه صنعتی میهن در سالی که گذشت، از نظر فعالیت تجاری و تبلیغاتی خود گامهای درخشانی را اجرایی کرد. در سال 1400 میهن کمپینهای تبلیغاتی «پریما» و «سالار» را به مرحله اجرا رساند. جوایز بزرگ کمپین تبلیغاتی «پریما» شامل 77 سکه تمام بهار آزادی و دو عدد خودروی BMW بود که به برندگان این کمپین اختصاص پیدا کرد. همچنین کمپین «سالار» با 15 جایزه 20 میلیون تومانی و یک عدد ویلا توانست توجه زیادی را به خود جلب کند.